tisdag 10 juli 2012

Dagarna rullar på

dagarna går snabbare än snabbt, jag jobbar dag ut & dag in, hundarna ligger fortfarande på "hyllan", lillebror är ute och rastar dom på dagen. :)
skönt, slipper man krångla med hunddagis osv.

Zacky däremot mår inte hundra, han har haft världens dunder diarré stackarn.

Påtal om det måste jag berätta en liten "rolig" sak,
Zacky har alltid varit så blyg när han ska bajsa och verkligen typ aldrig i hans sex åriga liv bajsat inne, härom dagen när jag skulle upp så kände jag att det lukta lite bajs, tänkte mest att nu har katten precis bajsat. Men inte då, då har lilla älskade Zacky satt sig i kattlådan och bajsat pga att han inte ville väcka oss samt att han var sååå lös i magen, lilla kraken, <3

Mycket mera har jag väl inte att säga.


Har mycket tankar & funderingar för framtiden igen, för hösten, vad händer, ska jag plugga? kommer jag få fortsatt ev. på Arken som skulle vara såå kul!

Just nu har jag två alternativ som känns aktuellt OM jag inte "får" något jobb till hösten. :)
Båda känns bra, samt att båda bygger på att jag MÅSTE träna min rygg, men det känns bra, jag ska klara det! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar