lördag 28 juli 2012

Tiden springer iväg

Jag bara önskar att man hade mera tid än vad man faktiskt har, mera tid att umgås, mera tid att träna med hundarna.
Tyvärr så ligger hundträningen på hyllan just nu, är helt slut när jag kommer hem åtta/nio från jobb och sedan måste ut till stallet och rida. Men ska se om jag tar en träningssväng idag eller inte.

Inka har inte mått på topp i magen, idag vet jag inte hur hon är men igår var hon inte rolig alls, behöver verkligen inte gå in på det, men inte rolig alls som sagt.
Tror tyvärr att det beror på att hon är understimulerad, tyvärr..
Ifrån att vara nästan ibland överstimulerad i promenader, hjärngympa & arbetspass ifrån att inte alls göra något speciellt. Det är jobbigt för henne, och hon som är så pass stresskänslig samt 'förändringskänslig' så strular det till det i magen. Tror faktiskt att det är så.

Sen vet jag inte om ni kommer ihåg att jag bytte mat ifrån Eukanuba Medium Breed till Sam Field´s Medium Adult & tror inte det funkade så bra, dom har från & till varit lösa i magen och Inka har varit hungrig hela tiden. Sen vet ju inte jag om det är pga att hon varit understimulerad. Oavsett så nu har jag bytt tillbaka till  Eukanuba Medium Breed samt att vi ska försöka iaf cykla med hundarna på kvällspromenaden.

Tyvärr så bråkar datorn så kan inte lägga upp någon bild tyvärr, menmen!
Ni får kolla på bilderna i förra inlägget istället!

Ha det bra så hörs vi när vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar