lördag 7 juli 2012

Lördag

Idag fick hundarna följa med mig till jobbet, dem var sååå duktiga!
Tog med hundbädden som brukar stå i köket egentligen men som dom aldrig använder, men jag vet ju trotsallt hur Inka funkar!

Zacky tog stolen & sov på under hela dagen & Inka sov i bädden, så himla skönt att jag kan ha med hundarna & att dom inte vaktar när någon kommer igenom dörren, för man hälsar ju faktiskt på alla, och ordet "HEJ HEJ" brukar vara ett ord som iaf Zacky kopplar ihop med att nu kommer det någon, bäst att skälla!
men Ingenting, underbart! :)

Nu är vi i Lotorp & ska äta lite med lillebror!
Han var ensam hela kvällen pga att agnes skulle iväg in till Norrköping & mamma & pappa skulle iväg på släktfirande! :)
Så snart ska jag åka iväg & hämta Eddie, sen ska det börja grillas!
MUMS!
jag som inte har ätit så mycket under denna dag, magen kurrar ganska så högt!

:)

 Känner nu att jag vill ta mig tid & fota lite nya bilder på hundarna, vill ha lite bilder när vi tränar agility & lydnad med, får se om det finns någon kväll ledig nu i veckan, då jag kan ta med mig Eddie! :)
Några speciella slags bilder som är av intresse att se? :)

2 kommentarer:

  1. jag vill se en utställningsbild så jag får se hur mitt barnbarn ser ut <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det ska jag se om jag kan fixa någon hyffsad! :) klart du ska få se! :)

      Radera