torsdag 12 juli 2012

Statistiken Sjunker

Den sjunker sakta men säkert för varje dag, tråkigt men inte så konstigt då jag inte uppdaterar så flitigt, & då är det självklart ingen mening att titta in i bloggen, men ni få som är här?
Vad vill ni att jag ska skriva om? Något måste det ju finnas?
Bara fortsätta som vi gör, om våran dag Inkas & min ha mera "åsiktsinlägg" isf vad ska dem handla om?

Är lite sugen på att dra igång min "personliga" blogg igen ist "mathildaadamsson.blogg.se" men atte det får dröja ett tag, vill ha lite nya bilder på mig & djuren & göra en snygg header samt ha tid att skriva om allt som jag känner för. :)

1 kommentar:

  1. Ja jag vet inte. Har inga bra förslag står själv lite still med bloggandet. Men jag kan även tänka mig att statistiken sjunker under semesterperioder och under helger. Men desto mera aktiv du är på andras bloggar desto mer besökare får du ;) Ibland är det kämpigt. Jag är för tillfället jättedålig på det.

    SvaraRadera