torsdag 5 juli 2012

JOBB JOBB JOBB

Så ser mina dagar ut 'tyvärr'..
Ut med hundarna, på bussen klockan åtta, jobba, sedan hem med halv nio bussen sedan ut med hundarna eller så följer hundarna med, då jag sedan måste ut till stallet.. :)
Igår var min dag slut vid ca halv tolv, då gick vi & la oss! Kanske inte så sent för vissa, men för mig + att man ska orka vara pigg & glad dagen efter så är det sent! :)

Hundarna är hemma själva ganska så mycket tyvärr & ingen vidare aktivering får dom.
Min bästa lillebror kommer på dagarna och går ut en sväng med dem iaf och myser i soffan lite, så det känns lite bättre i magen! :)

Just nu ligger jag & Inka på mage i soffan & skriver här! :'D



Imorgon är det jobb på Golfklubben 11-17 som gäller, har inte bestämt mig än om jag ska ha med mig hundarna eller om jag ska ta en låångis med dem istället och sedan får dem följa med till jobbet i helgen, just nu lutar det på att dom får vara hemma.. :) Ska försöka få till lite lydnad/agility med hundarna med en kväll! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar