måndag 13 augusti 2012

Blåbärs plockning!

Idag unnade vi oss lite sovmorgon, sedan tog vi oss ut till skogen,
Hundarna fick springa lösa & jag gick omkring & plockade blåbär tsm med Zacky..

Den lilla hunden har en tendens till att så fort jag sätter mig ner & ska plocka blåbär så kommer han i världens fart & börjar plocka han med... :( hopplösa hund! men han är ju dock söt faktiskt!
Idag var jag glad över att han inte rullade sig i blåbärsriset som han brukar göra. haha!

Inka sprang mest om kring som ett rådjur & trodde hon var något, :)

Duktiga hundar har jag iaf!

Ikväll ska jag & Inka åka till sonstorp och busa med Inkas favorit Schäferpojke, ska ta med mig kameran tänkte jag & få lite roliga & framförallt nya bilder på Inka, nu när hon faktiskt börjar bli rund & fin i kroppen! :)

Om tio minuter ska pajen ut förövrigt!

Bild för ett år sen när Inka var lite feg för att gå ut på bryggor! Tänk vad så mycket kan hända på ett år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar