lördag 30 juni 2012

Lördag!

Här har ju inte riktigt uppdateringen varit på topp om jag får säga det själv!
& det är ju verkligen inte okej, men mycket har inte hänt egentligen!

Hundarna går på som vanligt, bajsar som vanligt, kissar, skäller ja allt är som vanligt faktiskt!

Jag har börjat jobba riktigt mycket nu, så jag ska absolut ta tillfället i akt & skriva lite, men bloggen lär ju inte prioriteras om jag får säga det själv, tycker dock det är synd att "blogger"-appen inte funkar på min mobil, då hade det varit enklare att uppdatera, bara skriva några rader om Inkas dag på vägen hem i bussen från jobbet eller vad som, menmen nu är det som det är! :)

Vi bytte ju mat, första tiden var hon riktigt hård i magen nu har den löst sig, hon har tappat lite i vikt, men vi får se om hon går upp med denna mat som hon gjorde med den andra, annars blir det att byta tillbaka! :) & som sagt jag var ju inte missnöjd med Eukanuban! :)


Vi vet varför Inka snarkar så dant! haha, Snenosen Inka

<3



Tänkte bara visa våra nykomlingar i reptilfamiljen! :) Två stycken KungsPyton, en hona & en hane. :)
Kan vara kul att ha någon orm man faktiskt kan ta ut med händerna & hantera! :) Visserligen har vi ju 'mina' leopardgeckos med, men det är ju trotsallt ödlor! :)


Förut var jag & hundarna ute en ca timmes promenad med relativt högt tempo, så nu står jag & lagar mat, som snart är färdigt, sedan blir det en dusch, ta det lugnt framför tvn, & sedan sova.
Jobb dag imorgon med på Arken Zoo i Ingelsta! :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar