söndag 20 maj 2012

dagens träning

*Håller på att göra iordning bloggen, därav lite halvdan här & där..*

Jo, idag så fick jag för mig att vi skulle åka till Bruksan & träna lite, lydnad samt agility.
MEN! jag hade/har ingen ork till att göra något, är oerhört trött & seg, funderar på om jag håller på att bli sjuk, ögonen svider & gråter ..
men iaf, jag körde "platsliggning" med Inka iaf, ett ex. antal meter ifrån henne liggandes i en minut, inget gnäll, hon satte sig inte upp eller något, så det är jag nöjd med, det enda var att när jag återgick sa jag sitt, och hon var påväg sen trodde hon att det var fel och då la hon sig ner, men mer träning bara!
Sedan tänkte vi köra lite fritt följ, men gick inget bra som sagt, jag var inte engagerad, Inka var inte motiverad så vi gick & satte oss i gräset tsm med Zacky!

Sedan gick vi till Golfen och hämtade min cykel, cyklade till stallet, var där ett tag och fixade det som skulle göras sedan cyklade vi hem.
Nu har vi bara suttit, jag har spikat upp samt flyttat på lite tavlor, men annars har vi bara suttit, skulle behöva diska, duscha, gå & repa gräs/maskrosblad till sköldpaddorna, mata leopardgeckona samt göra om där lite, men lusten/orken finns inte!
ska nog hoppa in i en dusch, så jag sliter mig från datorn & DÅ kan jag förhoppningsvis börja med det jag ska! :)

Såhär såg det ut idag på bruksan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar