måndag 28 maj 2012

riktigt dålig stil

haha, som jag skrev nyss, jagt är redan kass på att sätta mig ner & skriva lite här, om mig men framförallt om Inka, men den tiden finns inte tyvärr, så det får bli såhär tillsvidre, ;)

Liten snabb genomblick..
Fredag
Åkte till Öland tidigt på morgonen, tsm med Eddies mamma & hennes två hundar. Alla fyra hundar skötte sig kanon! :) mer har jag inte att säga, dom skällde inte i bilen när dom blev lämnade där då vi skulle hälsa på kamelerna, :)
Lördag
Var vi på Norrköping International HorseShow & är SUPER stolt över fina Inka, hon har blivit så underbar med folk, med att sitt & vänta osv. Minns  när hon följde med förra året, hon hoppa & skutta, var stressad, gnällde & ville inte alls vara still på läktaren, nu var hon UNDERBAR! <3






Söndag
Hundarna var hemma & jag var på horseshowen igen, sedan när jag kom hem åkte vi till mamma & "firade henne", tittade på lite fotboll, åkte sedan till stallet, återigen duktiga i bilen, sedan åkte vi & hämtade Eddie på hans jobb. :)

Idag (Måndag)
Hade lite längre sovmorgon idag, sedan tog jag Inka & cykeln och trampade in till centrum (arken) handlade kattmat samt fästinghalsband. Ska se om det är något att ha, förr när det fanns så hade vi det på katten vi hade då och det funkade kanon, detta är med ett örthalsband, så det ska nog funka förhoppningsvis! :) sedan cykla hem, vara hemma ett litet tag, sedan åkte vi till Bruksan & körde lite agility, Inka är duktig, det är bara jag som är van med Zacky som kan, så jag gör lite för svåra svängar, samt att jag inte är lika tydlig.
Men jag hoppas att jag inte jobbar kvällar sedan i höst så jag kanske kan gå någon agilitykurs för någon, finspång eller norrköping, det kvittar känner jag, kanske kan vara nyttigt att köra någonannanstans? vi får se då. :) Sen fick hundarna sitta i bilen när jag var i stallet och nu sover dom allesammans, önska jag med fick sova.. men om ca 45min är det dags att gå till jobbet.. :)


Detta halsband -->









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar