torsdag 31 maj 2012

om vi får bestämma...

... Så skulle varje dag typ se ut som denna..

Morgonpromenad på bruksan, lite agility på bruksan, sedan fick hundarna vara i bilen undertiden jag fixade i stallet & red Embla.. (:

Så här ska alla dagar vara, det ända skulle kunna vara att det ska vara bättre väder än idag samt att jag inte skulle jobba ikväll.. :) haha!

har lagat mat och håller på att städa. Inka sover hon är nog trött efter agilitypasset imorgon,

Hur gick det då?
Jodå, Inka blir bara duktiga och duktigare, hon börjar få ett naturligt sug efter hindrena mer & mer, och det känns riktigt bra!
Men jag hoppas att jag & Inka hittar en passande agilitykurs att gå på i höst, vi behöver det, verkligen.. jag är van med zacky, där jag nästan kan stå hur fel som helst, han vet iaf vart han ska (oftast)
Men med Inka är det annat, hon stannar upp blir frågevis och sen säger hon verkligen "jag förstår inte" då är det ju inte svårare än så att bara gå runt och köra om .. men ändå!

På onsdag (6e juni) ska vi tävla.. dock bara blåbärsklass med Inka men ändå! :)
Lite små nervös pga hon har börjat nita på däcket och vissa tunnlar (beror på mig)

Så som sagt, jag hoppas hösten/vintern har en agilitykurs att bjuda på! :)

nu ska jag skrubba lite på Emblas lädergrimma & hoppa in i en dusch, sen blir det promenad.

1 kommentar:

  1. Gud vad roligt att ni ska tävla. Kommer att hålla tummarna för er.

    SvaraRadera