torsdag 24 maj 2012

tiden räcker inte till

haha, & redan har jag blivit kass på att uppdatera, inte riktigt okej..

Vi får se hur det går i fortsättningen, men iaf

igår var det onsdag, jag & hundarna var på bruksan från ca 11.00 till ca 20.00, vi åkte en liten sväng & köpte glass, men nästan hela dagen där.
Jag körde runt med grästrimmern, sen kom barnen vi skulle visa lite agility för & berätta hur det går till, Inka var skapligt tyst faktiskt, sköönt!
Sedan lekte vi lite med vattenslangen = KANOOON KUL / inka
Man ska ha spruta runt med vattenslangen och inka jagar för fullt... ska se om jag kan ta med mig någon som kan filma så ska ni få se, halv tokig är hon allt! :)

Vi testade på lite Rallylydnad, det var ju kul..
Dock så önskade jag att man fick ha godis i handen, men det kommer väl det med! :)

Har som uppgift att jag ska träna Inkas bakbenskontroll.. haha. den finns inte, xd

Idag så har vi varit ute en promenad på morgonen, sen har dem varit ensamna ett tag, & nu sover vi snart allesammans! :)

Ska sova lite ett tag nu, sedan blir det en promenad med hundarna, sen mot jobb! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar