tisdag 22 maj 2012

Varm & skön dag

Idag så har vi varit i stallet jag & Inka, det är så skönt nu när det är varmt & skönt ute, då kan man lämna Inka och gör vad man vill, hon nöjer sig, hon lägger sig, hon morrar lite, äter lite häst bajs och bara är världens bästa stallhund! :)
Tillskillnad när det är "kallt" (enligt Inka) då bara gnäller hon och gnäller.. och gnäller..

Men som sagt, nu är det underbart att ha med henne FÖRUTOM att hon ska börja löpa snart.. eller hon är i förlöp, och det räcker tycker jag.

Gått ner lite i vikt, men framförallt är hon lite gnällig, hispig & lite hetsig samt stressig..
Inka i ett nötskal.

Nu ligger hon & snarkar i soffan, ska ta en liten sväng med dom snart, sedan börjar jag jobba, så då får dem vara själva en timme tills Eddie kommer hem, sen i kväll blir det en sväng till stallet igen, :)

Vill ta en fin dag & ta med mig min fina & fota. snart! :)

2 kommentarer:

  1. åhh vad fin hon är. Låter som Astrid också i ett nötskal. Jag knycker bilden också om det inte gör nått :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha, hon är en fin mamma! :) haha, helt okej att sno den! :)

      Radera