onsdag 20 juni 2012

Bruksparken

Där har vi varit nu på förmiddagen, kommunen har haft en "försommarfest" för dom äldre i kommunen & där ville kommunen att vi (finspångs Brukshundklubb, ungdom) skulle ställa upp, :) så blev det med!

jag & hundarna gick dit så vi var där ca kvart över elva, vi hade tid klockan 12-12.30 att visa upp oss. :)

Byggde en liten bana, vi hade "bara" fyra slalompinnar, en långtunnel & sex hinder, så vi gjorde en åtta, då det passade alla hundar! :)

Det gick riktigt bra, jag körde ju inte, men jag lånade ut Zacky & Inka hej vilt, och det är så kul att jag även kan lämna Inka ifrån mig till nästan alla.

Zacky är det inga problem, fine han visar sig inte från sin bästa sida, men han sköter sig, Inka är som sagt nu jätte duktig, och idag var hon riktigt taggad & för första gången såg jag att hon hade lite sug in i tunneln, underbart!

Självklart ångrar jag nu i efterhand att jag inte tog med mig kameran, i det fina vädret och alla glada så hade det blivit jätte fina bilder, att lägga ut på hemsidan som lite "reklam" för Hundungdom i Finspång, men ajja, som vanligt så är det lätt att vara efterklok! :)
Nu har jag städat lite överallt i lägenheten. (:

Ska in en sväng till norrköping snart & hämta Eddie på hans jobb, sedan framåt kvällen ska vi åka till stallet, med kameran i högsta hugg! :)


vinterbild är ju kanske lite fel, det är ju fint väder ute, men tycker den är så klockren,
med lilla knubbis Zacky bakom som kämpar för att komma först till köttbullen. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar