fredag 22 juni 2012

Torsdag

Skriver inlägget lite sent, men så kan det vara.
Igår var det torsdag som sagt, jag var ute & åkte lite i hästaffärer igår fm sedan när jag kom hem så funderade jag & Eddie vad vi skulle hitta på, våran enda lediga dag innan i höst typ..
Vi tog med hundarna & tänkte åka till smultronstället, men så blev det inte, vi åkte till Lindö småbåtshamn, tog en glass & gick lite omkring där, sen impulsivt så ringde vi svärmor Åse (eddies mamma) & eddies bror Tim & kollade om dom ville med & köra Minigolf! Så blev det! :)

Det var riktigt trevligt, & hundarna skötte sig kanon, jag hade med mig Inka, bad henne stanna och titta undertiden jag slog & hon lydde så bra.
Det enda var att hon såå gärna ville fånga bollen, men hon lät bli, duktiga tjejen!

Jag & Inka ledde hela alltet ett tag, tills min mage börja skrika efter mat då gick det dåligt, så jag & Inka slutade på en tredjeplats...

1. Åse
2. Eddie
2. Tim
3. Jag

Tråkigt, men jag SKA ta revansch, Zacky var självklart med, även han var kanon! :)

Bild tagen från min systers dator, (sitter vid den just nu)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar