tisdag 19 juni 2012

Redan Tisdag

Dagarna går snabbt, och det är redan tisdag, jag & hundarna har inte kört någon lydnads eller agilityträning på ett tag nu, jag vet att dom blir sådär extra taggade om man låter det vara!
Vi skulle ha tränat med ett gäng i fredags men det blev inget tyvärr.

Inka kom hem från utställningen i söndags, tyvärr hade hon inte vart så duktig, det hade regnat, så hon hade stått & skakat den mesta tiden tyvärr, riktigt synd :/
Linda sa att hade hon varit som hon brukar hade det gått riktigt bra.

Jag kan ju även tillägga att Inka inte tävlar i rasen längre, utan hon följer med dem förra ägaren till Juniorhandling, där hennes dotter kör! :) Inka var med på SM:t förra året, och iår har dom med kvalat in sig, sen om det blir Inka som ska vara med på SM får vi se! :)
Jag jobbar min sista dag idag (ikväll) på alléhotellet, det känns tråkigt samtidigt som det känns spännande, så nu är jag "långledig" onsdag, torsdag sen drar jobbet igång igen!

Då är nästa lediga dag att sikta mot den 10e juli! :)

Imorgon ska vi "finspångs hundungdom" visa upp lite agility för dem gamla i kommunen, det kommer nog gå bra, & jag hoppas att vi får fint väder!

Ska snart gå ut med hundarna, och sedan åka ut till stallet, jag känner att det är en icke aktiv dag idag... (:
haha.

6 kommentarer:

  1. Hahahahahaha Vilken stil bruttan har hahahahaha

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, absolut, det är Inkas favorit hopppose! :)

      Radera
  2. Jag tycker att det är lite synd att Inka inte tävlar i rasen :)Varför provar ni inte det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst, men nu ska vi se om jag minns rätt, tror det var för att hon saknade tänder som hon inte ställs ut? hähä, utställning är verkligen inte min grej, det kanske märks? :)

      Radera