måndag 25 juni 2012

regn regn regn

det är var denna dag har att bjuda på regn regn & regn.
Så mycket regn att jag var ledig idag pga att ingen kommer till golfklubben en regnig dag att då ist för att vara två & glo i åtta timmar var jag där & fixade lite sen åkte jag hem.

Innan jag åkte till stallet mellanlandade jag på Arken, köpte hundmat, tänkte testa ny hundmat denna gång. Det var inte så att vi hade några problem med Eukanuban, absolut inte jag är nöjd, men kan ju vara roligt med något annat samt att man kanske kan bli mera nöjd? :)

Så ifrån Eukanuba, Adult Medium Breed

Till Sams Field, Medium Adult

Sedan åkte jag till stallet, var ute 1,5 Timme ute i skogen så nu har jag ont, red barbacka kanske ska tilläggas. Min rygg smärtar!
men skitsamma, sedan kom jag hem & tog hundarna på nästan en timmes promenad! :)
Nu ska jag krypa ner under täcket framför tvn & bara vara, somna lär jag säkert göra..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar