söndag 3 juni 2012

L Ö R D A G

Jobb till tre var på mitt schema! :)

sa hej & hej då till Eddie som åkte till jobbet när jag kom hem.. :)

oavsett så tog jag hundarna på en promenad, åkte med mamma till Bruksan och städade stugan nu efter att dem har haft uppfödar MH (Mexikansk Nakenhund) + någon kines, schäfer och collie om jag minns rätt!

Sedan åkte vi en snabbis till stallet fixade allt samt tvättade sår.

Nu är vi hemma, jag äter lite chips (-.- inte okej!) ska försöka få ordning på "hemsidan" till företaget sedan som inom kort ska starta, men hemsidan bör finnas lite för sponsorers skull osv, ;)

Så det ska jag göra!
ta en promenad med hundarna & träna lite lydnad ska jag göra med, ska städa med (men det kan jag göra imorgon) :)

imorgon hade jag tänkt åka till bruksan på kvällen & träna lite agility, börjar bli lite smånervös.. (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar