lördag 2 juni 2012

Lägger en extra tanke på...

Sofie & Astrid, kolla in hennes blogg HÄR.

Sofie äger Astrid (Inkas helsyster) samt så har hon ägt Mor & Mormor till Inka.
Tyvärr nu under kort tid så har hon varit tvungen att ta bort Mamma Maya (Xemxija Almost An Angel) & nu nyligen tvingdes ta bort Mormor Anka (Faouziah´s Ankhesunamun)..
Så är ju tyvärr livets gång, men typiskt nu när jag börjat prata lite med Sofie och tyckte att det skulle vara kul att träffa dom alla, spec. Maya pga att Sofie säger att Inka verkar jätte lik sin mamma..
MEN jag ska se till att träffa Sofie & Astrid iaf, tsm med Inka, Sofie kan ju berätta hur Inkas mamma samt mormor var, skulle vara kul att höra! :)

Det är ju trotsallt Maya förtjänst att Inka finns hos oss! :)

(bilder tagna från Sofie´s blogg, hoppas det var okej sofie!)

Mamma Maya


Mormor Anka


Syster Astrid

2 kommentarer:

  1. Klart det var ok att du tog bilderna. och självklart ska vi träffas. Skulle vara så kul och se om syskonen kände igen varandra. För vem vet det kanske de gör. De har ju träffats några gånger som små tror jag. Tycker också att det är synd att du inte fick träffa Maya. Det är ju alltid kul att träffa föräldern till sin hund. Jag träffade ju Inka förra sommaren i Köping på hundutställning :) så fin var hon. synd att du inte var med där för då var alla tre på plats.

    SvaraRadera
  2. Så bra! :) Ja det tycker jag absolut att vi ska se till! :) Ja, vem vet, det kanske dom gör, vore kul! Så himla typiskt då! :)
    Jodå, hon tycker även utställning är roligt! :)

    SvaraRadera