söndag 10 juni 2012

Lös hund!

kom precis in från en promenad med Inka. Varför jag just var ute med Inka är för att jag & Zacky ska åka till bruksan, vi ska stå i köket han & jag. ;) Inka löper därför får hon vara hemma helt enkelt. Det är lydnadstävling, och det väder jag ser är påväg så är jag glad över att jag står under tak.

vädret är ju sjukt, nyss så var det varmt så jag kände shit, man kanske ska åka i shorts, sen nu är det alldeles svart på himlen en bit bort.. ajja!

Jag & Inka gick iaf en sväng runt i skogen, hade henne lös hela promenaden, tränade lite ingångar "fot" hon fattar mer och mer, men det tar sin lilla tid, jag måste bara inte ha för bråttom, vi tränade lite inkallning, samt platsliggning (endast i ngr sekunder) men just principen, "fot- ligg- stanna" ;)

Sedan gick vi till grusfotbollsplanen och jaga pinne, hade dragkamp med pinne, sprang med pinne osvosv.. :) sedan var inka trött & då är jag nöjd & kan lämna henne med lite gott samvete, ända som saknas är att hon ska få sin kvällsmat! :)

Spelade in en film med, som jag la upp på Facebook, hoppas ni kan se den, klicka HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar