söndag 24 juni 2012

Midsommarhelgen

Jag har jobbat hela helgen hundarna har inte gjort så mycket faktiskt, :)
Men dom gillar livet iallafall.

Igår (lördag) så jobbade jag till 15, sedan åkte vi (impulsiva som vi är) till Himmelstalunds Minigolfbana & spelade tsm med Moster Fia, Mosters Sambo Mats, kusinerna Hugo & Alva, Morfar & Svärmor.
Riktigt trevligt trots att det regnade faktiskt. :)

Hundarna var med, men när regnet kom så började inka gnälla, och gnälla och gnälla, hon sprang under ett trä och stod där, då kände jag att dom lika gärna kan få ligga i bilen!

Förövrigt så vann jag på minigolfen (utav mig, Eddie & Åse iaf..) :'D
Efter minifgolfen åkte vi till mormor & morfar och åt mat, även där skötte sig hundarna, (:

Idag jobbade jag med till 15, tog med hundarna till stallet, dom fick ligga i bilen undertiden jag red och allt.
Sedan kände jag att jag verkligen ville åka till bruksan & köra lite agility / Lydnad, men det ville inte vädret, regnet kom för snabbt så nu sitter vi här hemma i soffan & nästan somnar.. :)

Jag tittar igenom lite bilder, måste hålla mig vaaaken ska hämta eddie i norrköping ca 22.00! :)

Idag satsar vi på Fulbilder på FulInka! :)
-Rådjursnäsa huvud i fokus-






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar