måndag 25 juni 2012

Måndag morgon

Det första man hör när man vaknar är regnskurar mot fönstret.. jag har faktiskt inget emot regn när man ska gå, men jag vet att hundarna har det, & idag är en sån där dag som dom verkligen måste gå långt då dom ska få vara ensamna hemma ganska så länge.

 Vi åt iallafall lite frukost, jag tog på mig regnkläderna,

-Dagens lärdom: KÖP NY REGNJACKA!-

Sedan gick vi ett varv runt i skogen, blev bara en halvtimme, men hundarna sa att det räckte. Inka gick lös nästan hela promenaden, svansen mellan benen & kutryggad.. 

Nu ligger hon bredvid mig i soffan under filten och skakar, jobbar på att få upp värmen på henne samt att hon ska torka. :)
Zacky är ju lite mera självständig av sig så han ligger på mattan och tvättar sig själv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar