onsdag 6 juni 2012

Inofficiell Agilitytävling Finspångs Brukshundklubb

Jag valde att avanmäla Zacky från dagens tävlingar, vilket jag egentligen kan ångra MEN det kommer fler tillfällen, det ska jag se till! ;)

Inka tävlade iaf blåbärsklassen (utan slalom, kontakthinder samt plattatunnel) det som var med var hopphinder, däcket, kort tunnel & två långa böjda tunnlar.

Jag hjälpte till som inropare & hinderfixare under dagen och sen var det dags för Inka och mig, jag var nervös som en GNU!
Ni anar inte, jag minns knappt något..
Oavsett iaf så diskade vi oss inte, hon nitade på däcket (5 fel) & sedan på en långtunnel (5 fel), så sammanlagt 10 fel & en femte plats av sex placerade samt 8 startande! :)
Duktig tjej!

det var fusk egentligen, för dem tre som var före mig dom var erfarna, tävlar massa och så, så jag tycker vi vann! :) haha!

Inga bilder från dagen faktiskt, vilket jag absolut kan ångra såhär i efterhand!

Nu ska jag titta på Criminal Minds, samt kolla lite på sbktävling om jag hittar några tävlingar, samt att jag måste börja leta joggingskor, har så förbannat jädrans ont i knäna nu så ni anar inte, tack vara totalt värdelösa skor! Så det får bli nästa inköp! :)

Ha det bra allesammans! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar